به ایران تبلیغ خوش آمدید

رفع بوی بد ماشین لباسشویی جنرال

ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی از سری لوازم های خانگی پرکاربردی هستند که با آنها سر و کله میزنیم . این محصولات همانند سایر محصولات امکان دارد که دچار مشکلاتی شوند که با به سه مشکل شایع این محصولات در ادامه خواهیم پرداخت ، البته برندی که ما در نظر گرفته ایم جنرال است به خاطر پرطرفدار بودن آن و درصد استفاده زیاد مردم ایران از محصولات این برند ، امیدوارم که این مطلب برای شما مفید واقع شود.

رفع بوی بد ماشین لباسشویی جنرال :
ماشین های لباسشویی دارای فضای بسیار مناسبی برای رشد باکتری و قارچ ها می‌باشند در صورتی که شما حواستان را جمع نکنید و رطوبت ها را از بین نبرید به سرعت این میکروب ها رشد کرده و در مدت زمان کوتاهی باعث بوی بد دستگاه شما خواهند شد و این مسئله امکان دارد که باعث خرابی سایر قطعات شوند و شما نیاز به یک مرکز تعمیر لباسشویی جنرال پیدا کنید اما میتوانید مواردی که باعث رشد و شکل گیری بوی بد میشود را شناسایی کنید و از آن جلوگیری نمایید.

اگر بعد از اتمام چرخه شستشو لباس ها داخل ماشین لباسشویی قرار بگیرند امکان دارد که بوی بد داخل دستگاه شکل بگیرد چراکه این کار رطوبت و بخار را تاحد زیادی افزایش داده و رسوب شکل خواهد گرفت و شرایط مساعدی برای رشد میکروب و باکتری ها به وجود خواهد آمد.

اگر بعد از اتمام چرخه ماشین لباسشویی لباس ها را فورا خارج کنید حواستان باشد که درب را نبندید ! درصورتی که درب را بلافاصله ببندید رطوبت خارج نشده و تهویه هوا راخ نخواهد داد و شرایط جشن گرفتن باکتری ها شکل خواهد گرفت و به سرعت باعث تشکیل بوی بد داخل دستگاه و رسوب و دیگر موارد خواهد شد پس حتما بعد از اتمام چرخه شستشو درب را باز بگذارید تا تهویه هوا رخ دهد.

بعد از اینکه چرخه شستشو لباس ها به اتمام رسید شما باید لاستیک درب دستگاه را با استفاده از یک دستمال کاملا خشک نمایید و شرایط مساعد برای رشد میکروب ها را از بین ببرید.

درصورتی که شما از سرویس ماشین لباسشویی جنرال خود بپرهیزید امکان دارد که رسوب و جرم هایی داخل دستگاه شکل بگیرد و شرایط بدی به وجود بیاید و شما مجبور به پرداخت هزینه گزاف جهت تعمیر لباسشویی جنرال خود باشید. همچنین فیلتر ، پمپ تخلیه و جاپودری باید به خوبی در مدت زمان هایی بررسی شوند تا مشکلی در آنها به وجود نیاید .

اما برای رفع بوی بد کارهایی که میتوانید انجام دهید شامل : استفاده از شستشوی آب گرم ، استفاده از مواد شوینده مناسب و با کیفیت ، تهویه هوای داخلی دستگاه را بهبود بخشید و در نهایت دستگاه خود را کاملا تمیز نمایید.

 رفع بوی بد ماشین ظرفشویی جنرال :
ماشین ظرفشویی یکی از محصولاتی است که دارای مصرف کنندگان بسیار زیادی است . تمیز بودن این دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در صورتی که یک سری موارد را رعایت نکنید امکان دارد که داخل ماشین ظرفشویی شما بوی بسیار بدی شکل دهد که باعث آزار و اذیت شما شود.  ما در ادامه به بررسی رفع بوی بد ماشین ظرفشویی جنرال خواهیم پرداخت . زمانی که شما با این مشکل مواجه شوید اگر نجنبید و مشکل را شناسایی و حل نکنید امکان دارد که در مدت زمانی نه چندان دور اقدام به تعمیر ظرفشویی جنرال خود نمایید. اما برای رفع بوی بد ماشین ظرفشویی خود باید چه کرد ؟

فیلتر تخلیه :
ذرات غذایی در بخش فیلتر تخلیه جمع میشوند و در مدت زمان طولانی در محیط گرم و مرطوب قرار میگیرند و بوی بدی را تولید میکنند پس حتما این بخش را در نظر داشته باشید و مداوم تمیز نمایید .

درب و بدنه داخلی :
درصورتی که شما درب و دیواره های داخلی دستگاه را تمیز نکنید و کثیف باشد امکان دارد که بوی بد به خاطر این مسئله باشد شما با استفاده از یک دستمال یا برس و ترکیب آب صابون داغ به جان چرک و چربی ها بیوفتید و آنها را از بین ببرسید و داخل دستگاه را به شکل منحصر به فردی تمیز نمایید.

لاستیک (واشر) درب :
واشر درب ماشین ظرفشویی  دارا جدار هایی است که رطوبت بسیاری را در خود جمع آوری میکند که این فضای بسیار فوق العاده ای برای رشد انواع باکتری ها می باشد، حتما بعد از هر بار استفاده واشر ها را با استفاده از یک دستمال کاملا خشک نمایید.

ترکیب سرکه سفید :
یک فنجان سرکه سفید مخلوط را در قسمت بالایی دستگاه خود قرار دهید و یک برنامه شستشو را انتخاب کنید، صبر کنید تا چرخه شستشو به اتمام برسد سپس بوی نامطوع از بین خواهد رفت.

بررسی شیلنگ تخلیه و آب پاش :
درصورتی که شیلنگ تخلیه یا آب پاش دستگاه دچار جرم یا مسدودیت شده باشد باعث ایجاد بوی بد و مشکلات فنی خواهد شد و در صورتی که این مورد بررسی نشود امکان دارد که در آینده نیاز به تعمیر ظرفشویی جنرال خود پیدا کنید. دستگاه را از دیوار کمی جدا کنید سپس شیلنگ را بررسی کنید تا خم نشده باشد و مسدودیت برای آن پیش نیامده باشد. همچنین بازو های آب پاش را بررسی کنید تا گرفتگی برای آن رخ نداده باشد.

بوی سوختگی جاروبرقی جنرال :
بوی بد یا سوختگی جاروبرقی جنرال یا هر برند دیگری میتواند برای افراد آزار دهنده باشد و برای رفع این مشکل شما باید دانش و آگاهی کافی را بدست بیاورید تا بتوانید اقدامی انجام دهید. در صورتی که با این مشکل مواجه شده اید و قصد عیب یابی و تعمیر جاروبرقی جنرال خود را دارید با ما همراه باشید.

درصورتی که قصد عیب یابی بوی بد یا سوختگی جاروبرقی جنرال خود را دارید باید موارد زیر را بررسی نمایید :
1 _بررسی کنید که آیا کیسه یا مخزن خالی است ؟ در صورتی که پر باشد فشار زیادی به موتور وارد شده و در نتیجه بوی سوختگی بلند خواهد شد. 2_ بررسی کنی که آیا مشکل برقی در خانه وجود دارد به عنوان مثال پریز دچار اتصالی نباشد. 3_فیلتر های هوای دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. 4_لوله و مسیر مکش را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نباشد چراکه در صورت گرفتگی و مسدودیت فشار زیادی به موتور وارد خواهد شد و بوی بد بلند میشود. 5_ممکن است مو و نخ لباس یا هر چیز دیگری بین غلت و برس گیر کرده باشد و بوی سوختگی به خاطر آن باشد. 6_گاهی بوی بد به خاطر برد الکترونیکی است.

در صورتی که با بررسی این موارد نتوانستید مشکل پیش آمده برای دستگاه را برطرف نمایید میتوانید با یک نمایندگی تعمیر جاروبرقی جنرال تماس حاصل فرمایید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.