به ایران تبلیغ خوش آمدید

فروش یو پی اس ارزان

امروزه فروش یو پی اس ارزان در صنایع مختلف بسیار رونق دارد. این محصول توسط کمپانی فاران علاوه بر امکانات بسیاری که دارد، از قیمت ارزانی نیز برخوردار می باشد. یو پی اس یا منبع تغذیه وسیله ای است که در کنار یک رایانه یا مصرف کننده برقی دیگر قابلیت نصب دارد و در نبود برق یا اشکالات ولتاژی زیاد ورودی، امکان ادامه کار در وضعیت نرمال را برای مصرف کننده مهیا می نماید.

این وسیله کوچک به طور عادی دارای یک باتری است که زمانی که در حالت عادی هستیم و برق داریم آن را شارژ کرده، تا هنگامی که برق نداریم یا افت ولتاژ داریم بتوانیم از آن استفاده نماییم. این وسیله به طور خودکار منبع تغذیه وسیله فاقد برق را به باتری موجود درون خود تبدیل می کند و این کار در مدت زمانی حدود یک یا 2 میلی ثانیه صورت می گیرد و در نهایت وسیله ای که برق ندارد متوجه قطع جریان الکتریکی نشده و به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

 خرید یو پی اس فاران 

 یو پی اس فاران بسیار در بین کمپانی های دیگر شناخته شده می باشد. این کمپانی بسیار در ساخت و طراحی محصولات الکترونیکی خوب عمل کرده است. تجهیزات این کمپانی بسیار از کیفیت خوبی برخوردار است.

همچنین این یو پی اس ها از طول عمر خوبی برخوردار هستند. در ضمن قطعاتی که در این محصولات توس این کمپانی استفاده می شود از نوع اصلی و مرغوب هستند. در نهایت با استفاده از این محصولات کارخانجات و صنایع مختلف دیگر از بی برق بودن خلاصی یافته اند و چرخه تولید کشور دچار اختلال نمی گردد. مدیران و کارفرمایان در حال حاضر بسیار زیاد از این کمپانی و محصولات آن رضایت دارند و انتخاب محصولات این کمپانی جزء انتخاب های نخست این شرکت می باشد.

این کمپانی دارای محصولاتی هستند که دارای گارانتی می باشد. ساخت این محصولات و ارائه آن در این کمپانی توسط نمایندگی های مجاز کمپانی فاران در اکثر شهرها صورت می گیرد و این محصولات دارای گارانتی جهت خدمات رسانی بعد از فروش هستند.

باتری فاران

سیستم یو پی اس فاران که باتری ندارد، تقریبا هیچ فایده ای ندارد. کارایی این سیستم با باتری صورت می گیرد. بنابراین قابل استفاده هم نیست و کاملا غیرقابل استفاده می شود. باتری یو پی اس فاران با تکنولوژی و فناوری خاصی ساخته می شود و از نوع سیلد لید اسید ساکن می باشند.

بعضی آمپراژ های استاندارد مورد استفاده  برای باتری های ups عبارت است از: ۱٫۲AH, 9AH, 12AH, 18AH, 28AH, 42AH, 65AH, 100AH, 120AH, 200AH

انواع مختلفی از این باتری ها در بازار موجود هستند که براساس ولتاژ به دسته بندی های ذیل تقسیم می شوند؛

  • باتری 12 ولتی
  • باتری 2 ولتی
  • باتری 6 ولتی

همچنین این باتری ها از نظر آمپر به نیز دارای تقسیم بندی های است، که به آنها اشاره می شود؛

  • باتری 4.5 آمپر
  • باتری 9 آمپر
  • باتری 7.2 آمپر
  • باتری 18 آمپر، 28، 100، 65، 42، 0.8، 1.3، 2.3، 3، 7.5، 7، 5، 4، 12، 22، 23، 26، 27، 30، 35، 40، 45، 50، 55، 70، 75، 80، 90، 150،120، 155، 200 هستند.