به ایران تبلیغ خوش آمدید

کولر گازی 24000 گری برای چه محیط هایی مناسب است؟

یکی از نکاتی که در هنگام خرید انواع کولرگازی باید بدان توجه داشته باشید، این است که شما باید همواره ظرفیتی از کولرگازی را تهیه نمایید که متناسب با متراژ محیط شما طراحی شده باشد که در این زمینه کولرگازی 24000 گری برای محیط هایی با متراژ حداقل 60 متر مربع و حداکثر 70 متر مربع ایده آل است. استفاده از ظرفیت مناسب کولرهای گازی متناسب با متراژ یا مساحت محیط در صرفه جویی مصرف انرژی و بهینه سازی آن نقش فوق العاده ای دارد و لذا با این انتخاب می توان در کاهش مصرف انرژی و هزینه های آن موثر واقع شد.

اکنون علاوه بر بررسی مساحت محیط لازم است که شما به اقلیم های آب و هوایی نیز توجه داشته باشید، چرا که برخی سیستم های تهویه تک عملکردی بود و تنها سرمایش یا گرمایش را انجام می دهند که این موضوع در برخی مدل های برند گری قابل مشاهده است؛ اما در خصوص ظرفیت 24000 این برند باید بگوییم که کمپانی معتبر گری کولرهای گازی 24000 خود را در دو مدل معروف کولر مدل I CROWN H24H3 و کولر مدل T2 MATIC-H55H3 ارائه می کند که هر دو مدل با برخورداری از قابلیت سرمایش و گرمایش قابل استفاده در انواع اقلیم های آب و هوایی هستند.

بنابراین کولرگازی 24000 گری برای محیط های اداری، مسکونی و تجاری با مساحت های حداکثر 70 متر مربع در انواع اقلیم های آب و هوایی گرمسیری، سردسیری و ... مناسب بوده و می توان به راحتی از این سیستم تهویه و قابلیت های آن در تنظیم دمای محیط و جریان هوای پاک استفاده کرد.

مزایای استفاده از کولرگازی 24000 گری

کولرگازی 24000 گری در ویژگی های ساختاری، کاربردی و قابلیت های مختلفی طراحی شده و به بازار عرضه می شود تا نیازهای کاربران را در تامین هوای مطبوع محیط های مختلف رفع نماید؛ اما با این حال شاید بپرسید استفاده از کولرگازی 24000 گری چه مزایایی دارد؟

در پاسخ به این سوال ضمن معرفی ویژگی های کاربردی این سیستم تهویه به مزایای استفاده از این دستگاه می پردازیم:

  • تنظیم جریان هوا در سه سرعت مختلف
  • ایمنی بالای دستگاه
  • مصرف پایین انرژی و کاهش هزینه های مصرف برق
  • کاربرد سیستم فیلتراسیون در تامین هوای پاک محیط
  • قابلیت تنظیم صدای دستگاه و کاهش سروصدا در هنگام کار
  • استفاده از گاز مبرد R410 به منظور کاهش آلودگی های زیست محیطی
  • استفاده از کمپرسور پرتوان و کم صدا
  • قابلیت عملکرد دو حالته سرمایش و گرمایش
  • قابلیت نصب آسان و کاربرد در حالت ایستاده و دیواری
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • استفاده از نمایشگر دیجیتال در تنظیم دمای هوا

برای خرید کولرگازی 24000 گری بهتر است از فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های برند گری درخواست خرید داشته باشید تا محصول مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و با ضمانت نامه معتبر دریافت کنید. خرید از نمایندگی های معتبر امکان استفاده از خدمات پس از فروش را نیز به شما می دهد. بنابراین اگر به دنبال یک خرید مطمئن و راحت هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی کولرگازی مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از طریق سفارش در سایت  گری  بگیر در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه از جمله نمایدگی های آنلاین معتبر گری است که خدمات مختلفی را در کنار محصولات به خریداران ارائه می کند.