به ایران تبلیغ خوش آمدید

ترفند جدید افزایش فالوور اینستا ( آپدیت 1401 )

ترفند جدید افزایش فالوور اینستا

ترفند جالب که امروز به شما آموزش می دهیم ، قطعا کمک بزرگی به پیشرفت و افزایش فالوور پیج شما خواهد کرد.

اما نیاز به هزینه دارد ( در حد 5000 تا 20000 تومان ! ) ، اما بسیار با ارزش است این روش.

در این روش ، ما از شماره مجازی استفاده می کنیم.

از طریق فروشگاه شیزنامبر یا نامبرکال شماره مجازی تلگرام تهیه کنید و سپس در تلگرام ، یک حساب تلگرام بسازید.

در این روش ، ما از طریق تبلیغ و معرفی محصولات خود در کانال های تلگرامی که می سازیم ، برای پیج اینستا خود ، فالوور جذب می کنیم.

به همین سریعی و سادگی بود ؟

قطعا این اول کار است و نیاز است که  بر روی نام کانالی که میسازید ، دقت داشته باشید.

 

به 2 روش نام آیدی کانال ساخته شده را باید انتخاب کنید.

 

  1. کپی آیدی رقیب معروف یا در حال معروف شدن...

برخی از پیج های اینستاگرام ، در تلگرام کانال ندارد . آیدی پیج اینستاگرام این فروشگاها را کپی کنید و با آیدی آن ها در تلگرام ، کانال بسازید. سپس در کانال ها ، محصولات و پست هایی را منتشر کنید که جدید یا ارزانتر باشند.

اگر نام رقیب گرفته شده است ، اما در کانال ،محتوایی وجود ندارد ، مقابل آیدی مشابه رقیب ، یک عدد بگذارید تا شما دومین کانال باشید.

این روش یک بار انجام دادنش به تنهایی تاثیر مثبت ندارد. اما با ساخت چندین کانال تلگرام ، اگر هر کانال روزانه چند بازدید داشته باشد ، تا 1000 نفر در کمترین حالت ، محصولات شما را بازدید کرده اند. 1000 نفر که فقط بازدید کننده و گذری نبوده اند و قطعا به قصد خرید محصولی ، آیدی را جستجو کرده اند.

کاربران گاهی مستقیم آیدی رقیب را تایپ می کنند و با کلیک روی آیدی ، وارد کانال میشوند ، گاهی آن را از بخش جستجوی تلگرام ، جستجو می کنند که اگر ایدی جستجو شده ، مشابه آیدی کانال شما باشد ، مشتریان بسیاری را جذب خواهید کرد.

ترفند جدید افزایش فالوور اینستا

  1. کلمه و اسم محصول را به عنوان آیدی و نام کانال انتخاب کنید

اگر گوشی آیفون را در تلگرام جستجو کنید ، چند کانال پیشنهادی به شما نشان داده میشود . اما اگر خرید گوشی آیفون 13 را جستجو کنید ، چند کانال را به شما نشان می دهد ؟

آیا به نظر شما ، کسی که قصد خرید گوشی آیفون 13 را داشته باشد ، در تلگرام کلمه خرید گوشی به تنهایی یا خرید گوشی آیفون 13 به صورت کامل را جستجو می کند؟

نام کانال را اگر خرید گوشی آیفون 13 انتخاب کردید ، آیدی کانال را هم به صورت iphone 13 ثبت کنید تا اگر کاربری در تلگرام جستجو کرد ، خرید iphone 13 ( فارسی و انگلیسی با هم ) کانال شما را به خاطر تشابه آیدی و نام کانال با هم نشان دهد !

حال برای افزایش فالوور اینستا کافیست پس از ثبت کانال ، آیدی پیج اینستاگرام خود را در زیر هر محصول معرفی کنید و به کاربران اطلاع دهید که برای مشاهده محصولات و پست های مشابه ، به پیج اینستا مراجعه کنند.

همچنین با انجام اینکار ، پیج شما در نتایج گوگل نمایش داده شده و باعث جذب فالوور های واقعی و واقعا مشتری خواهد کرد!.

شاید به نظر این کار بیهوده است ، اما از هر فرصتی که در جذب کاربر به شما کمک می کند استفاده کنید تا قطره قطره جمع گردد ، وانگهی دریا شود....